loading...

http://impbrand.com/

تجاري

بازدید : 207
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

آنچه واضح است اين مطلب است كه محتوا نقش مهّم و كليدي در هر وب سايت ايفا مي كند حتي اگر شما بخواهيد وب سايت خود را در سايت هاي ديگر بازاريابي نماييد يا آن را در شبكه هاي اجتماعي معرفي كنيد محتوا باز هم نقش پر رنگ خود را دارد و نمي توان از آن چشم پوشي كرد، پس وجود بازاريابي محتوا نقش خود را در اينجا يافته كه ما به بررسي آن در اين مقاله خواهيم پرداخت .

در ابتداي بازاريابي محتوايي دقت كنيد كه چه نوع محتوايي مي تواند به سود كسب و كارتان باشد سپس به توليد محتوا بپردازيد دقت كنيد كه ممكن است اين كار براي شما زمان بر باشد پس زمان كافي براي آن صرف نماييد و از شتاب زدگي در اين كار بپرهيزيد ، در مرحله بعد به تبليغ محتوا خود بپردازيد و بازخورد دريافت نماييد به اين ترتيب مي توانيد اثر بخش بودن يا نبودن محتوا خود را متوجّه شويد و به بهينه سازي آن بپردازيد.

محتواي بازاريابي و جذب مشتري

در بازاريابي محتوا شما مي توانيد مخاطباني را جذب و تا مدت طولاني حفظ نماييد كه بسياري از اين كاربران تبديل به مشتري شده و سود و سرمايه را براي شركت شما به ارمغان مي آورند، فقط به اين نكته توجه داشته باشيد كه بازاريابي با روش محتوايي يك روش بلند مدّت است ونمي توان آن را به بازۀ زماني كوتاهي مختصر كرد.

در اين نوع از بازاريابي ما سعي مي كنيم مانند يك رسانه احتياجات مشتريان خود را يافته و آن را برطرف نماييم ، اين نوع بازاريابي در واقع همان ايجاد رابطه با مشتري است كه وي به طور ناخود آگاه به سوي محصولات شما جذب شده و اقدام به خريد مي نمايند.

اين كار باعث مي شود كه آن ها دائم به دنبال محصولات جديدي باشند كه شما معرفي مي كنيد پس بدين ترتيب به جاي اين كه شما به سراغ آن ها برويد خود مشتريان جوياي كالاهاي شما خواهند شد.

مزاياي بازاريابي محتوا

يكي از مزاياي اين نوع بازاريابي اين است كه حتي كسب وكارهاي كوچك هم با صرف هزينه هاي اندك مي توانند خود را با اين روش بازاريابي جديد گسترش دهند.
شما در توليد محتوا مي توانيد به معرفي خود پرداخته و نام برند و شركت خود را زبانزد نماييد و به افراد از حضور خود آگاهي دهيد. در محتوا خود، در مورد محصولات تان و برتري هايي كه نسبت به كالاهاي مشابه دارد صحبت كنيد ، محتوا غني خود را در كانال هاي مناسب و مخصوص كسب و كار انتشار دهيد و با اين كار مخاطبان وفادار ايجاد كنيد و روز به روز بر تعداد آن ها اضافه نماييد.
اين همه تلاش مطمئناً نتيجه اي جز افزايش فروش ندارد، پيدا كردن كساني كه به نوع محتوا شما احتياج داشته باشند مسئلۀ مهمّي است كه بايد مورد توجه قرار گيرد و كوتاهي در آن ممكن است بازاريابي محتوا شما را حتي در بهترين محتواها به نتيجه مطلوب نرساند.
به هر حال شما بايد تمام تلاش خود را براي بازاريابي از محتوا خود انجام دهيد و مطمئن شويد كه هيچ شبكه و وب سايتي كه متناسب با كسب و كارتان است را از دست نداده ايد چون ممكن است يك شبكه و سايت در تعداد مخاطبان شما تأثير فراوان داشته باشد ، اين چرخه ايست كه بارها و بارها بايد آن را تكرار نماييد تا به بهترين محتوا كه همان پر نيازترين محتوا مي باشد دست پيدا كنيد.

نكته ديگر در اينجا اين است كه بدانيد محتواها فقط نوشته ها و مقالات شما نيستند، بلكه فيلم هاي آموزشي ، كتاب هاي الكترونيكي ، سوالات و پاسخ ها ، تصاوير و ... هم مي توانند جزء بازاريابي محتوا قرار گيرند .


بدانيد بهترين برنامه ريزي براي آينده كسب و كارتان همان تجربياتي است، كه خودتان از بازاريابي ها به روش هاي مختلف بدست مي آوريد، دقت كنيد كه كدام نوع از بازاريابي براي كسب و كار شما مفيد تر است آن را برگزينيد به جاي آن كه به فكر كپي كردن روش هاي بقيه شركت ها باشيد، خلاقانه يك روش منحصر به فرد براي شركت خود خلق نماييد.


در بازاريابي محتوا بر خلاف انواع ديگر آن مخاطب آگاهانه به سراغ آن شركت يا برند مي رود به همين دليل براي او بسيار جذاب تر به نظر مي رسد تا آن كه يك شركت با ارسال تبليغاتي اجباري براي افراد به بازاريابي بپردازد، و حتماً هم مخاطب علاقۀ كمتري به اين نوع از بازاريابي نشان مي دهد ، و گاه به جاي اينكه اين نوع بازاريابي جذاب جلوه كند مخاطب خود را خسته مي كند.


بازاريابي محتوا در مقابل بازاريابي تبليغاتي در دراز مدت تاًثير بيشتري درجذب مشتري خواهد داشت ، اگر چه در ابتدا هزينه آن بيشتر به نظر مي رسد ولي در دراز مدّت نتيجه اي خلاف آن را ثابت مي كند.


نكته مهّم و قابل توجّه اين است كه در دنياي كنوني مردم ديگر توجه زيادي به تبليغات به روش سنتي نشان نمي دهند در واقع صرف هزينه براي اين روش ها جز هدر رفتن سرمايه نتيجه ديگري ندارد، افراد بيشتر سعي مي كنند سراغ چيزي بروند كه ارزش و بهاي بالايي داشته باشد و ارزش گشتن دوباره آن را در ميان انبوه سايت ها يا شبكه هاي اجتماعي داشته باشد يا اينكه قانع شوند آن وب سايت براي آن ها ارزش قائل است كه همه اين ها را شما با توليد يك محتواي خوب به مشتري خود اطمينان مي دهيد.

جمع بندي و نكته آخر:

محتوا سر شاخه و اصلي ترين امكان براي برقراري ارتباط است از طريق محتوا است كه شما اطلاعاتي در مورد كالا يا محصولات خود به مشتري مي دهيد كه اگر در اين زمينه كوتاهي نماييد شايد هيچ گاه مخاطبان شما به مرحله خريد وارد نشوند، محتوا آنقدر اهميّت دارد كه حتي مي تواند يك ارزش را درجامعه بنيان گذاري نمايد ، در واقع بازاريابي تلاش براي پيدا كردن نياز افراد و رفع آن نيازها به بهترين روش است ، كه بازاريابي محتوايي اين نياز را از طريق توليد محتواهاي گوناگون بر طرف مي كند و باعث بازگشت آن ها به سوي شما مي شود، به هر حال از يافتن مشتري مهمتر براي تمامي شركت ها تبديل اين مشتري ها به مشتري دائمي مي باشد كه مسلماً بازاريابي محتوايي در اين زمينه قدرتمند ظاهر شده، فقط اين به هوش و زيركي مديران هر مجموعه بستگي دارد كه نياز مشتريان خود را درست پيدا كنند و در اين تلاش به بي راهه نروند.

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 60
  • بازدید سال : 81
  • بازدید کلی : 1766
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه